آدرس آی پی:
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

بروبکس90 _barobaxe90

سبزیم که از نسل بهاران هستیم ما وارث خون سربداران هستیم www.barobaxe90.orq.ir
صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات

درباره ما

این وبلاگ یک وبلاگ گروهی است که دوستان عزیز افتخار دادن مه با هم همکاری کنیم..امیدواریم که وبلاگ خوبی داشته باشیم...که البته با وجود ما معلومه که وبلاگمون بهترین...

تصویر روز


 

امکانات دیگر

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 396
تعداد آنلاین : 1


online

 

تقویم

تبلیغات

پشتیبانی آنلاین



معرفی سایت به دوستان

 
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

لینک دوستان

سایت جامع عل.م آزمایشگاهی و پزشکی
سایت جامع علوم آزمایشگاهی آزاد قم
سایت حسن ریوندی
تهیه آنلاین pdf از صفحات وب
سایت با ما به روز باشید
سایت تیم چلسی
انعکاس جوانی
کل کل پسرا و دخترا
تبادل لینک خودکار
باشگاه دانشجویان سبزوار
مهندسی متالورژی و علم مواد
سبزوار.بیز
انجمن دفاعیه از هنرمندان ایران
علوم آزمایشگاهی بوشهر90
بزرگترین آپلودسنتر عکس و فایل
ترتیل و تفسیر قرآن آنلاین
دانلود آنتی ویروس ها (رایگان)
سوال جواب بدین شارژ ایرانسل بگیرید.
یه سایت مربوط به علوم آزمایشگاهی در لندن
سایت جامع علوم آزمایشگاهی
سایت دانشجویان علوم آزمایشگاهی دانشگاه پزشکی تهران
شعرهای طنز
خنده بازار
دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
پیامک ها
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند .

barobaxe90.orq.ir

وبلاگ ما رو لینک کنید.در صورت وجود لینک ما در وب شما ، شما نیز اتوماتیک در این وب لینک میشوید..





بانک عکس و گرافیک
ابزار وب مستر
قالب وبلاگ
پارس تولز
قالب بلاگفا
خوش آمدید
تبلیغات

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: امین

 

 
 
1.        جزئیاتی از زندگی محمدرضا گلزار و تناسب اندامش!


چند وقتی میشد خبری ازمحمدرضا گلزار نبود اما این روزها با فیلم «شیش و بش» دوباره به پرده سینماهایایران آمده و با زوج همیشگی اش «امین حیایی» گیشه سینماها را تسخیر کرده است. گزیدهای از حرفهای اخیر محمدرضا گلزار در مورد این فیلم و حضورش در سینما، موسیقی وورزش را بخوانید.

نام: محمدرضا گلزار
متولد:1354
تحصیلات:مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی
سلام آقای گلزار. امیدوارم که حالتون خوب باشه.من امین هستم از خراسان رضوی یه شهری که شک ندارم نشنیدین
یا نمیدونید..من رشته علوم آزمایشگاهی میخونم..ترم 1 هستم..و مدیر یه وبلاگ نسبتا خوب..ما یه صندلی داغ داریم که هر هفته قراره با همکاری بچه ها از 1نفر سوالاتی بپرسیم که اصلا حاشیه ساز نیست...اینکه چطوری شما رو پیدا کردم از یکی از نزدیکانتون بود.شک نکنید که قصد من فقط پرسیدن چند تا سواله..امیدوارم جواب بدین....
 2_اهل ورزش که هستید؟فوتبال یا...؟
فوتبال
همیشه بیننده خوبى براى فوتبال بوده ام اما هیچوقتبازیکن حرفه ای  نبودم.شاید اگر وارد فوتبال میشدم و آن را به عنوان حرفه ام انتخابمیکردم، به اندازه امروز در سینما به موفقیت میرسیدم. مسلما اگر فوتبالیست میشدمدوست داشتم در تیم ملی کشورم بازی کنم اما همواره اولویت ورزشى
ام والیبال بودهاست.

3_سختی کار شما چیه؟هم بازیگرید و هم خواننده...و خوش چهره بودن شما؟

فقط 5 دقیقه خودشان را جای من قراردهند

اینکه خیلی ها میگنگلزار حاضر نیست چهره و ظاهرش را تغییر بدهد را اصلا قبول ندارم چون اگر از منبخواهند در فیلمی بازی کنم و البته مطمئن باشم اثر، کاری قابل دفاع است و من بایدموهایم را از ته بتراشم، قبول میکنم، مطمئن باشید. روزی که قرار شد با مازیار فلاحیکنسرت بگذاریم، خیلیها گفتند «گلزار» بازیگر خوشچهره سینمای ایران میخواهد کنسرتبرگزار کند و جاز بزند! در امر زدن که دیگر براساس خوشگلی نیست! آیا  ایناستیک جاز را میتوانید در دستتان بگیرید و 5 دقیقه تکانش بدهید؟ فقط 5 دقیقه.
4_چی شد که وارد موسیقی شدید؟تو گروه آرین هم بودید...

آرامش میخواستم ،رفتم سراغ موسیقی

درباره علاقه ام بهموسیقی باید بگویم ابتدا پیانو مینواختم؛ پیانو را به شکل حرفه ای ادامه دادم و درکنار آن گیتار هم میزدم و در چند سال اخیر هم نواختن پرکاشن را آغاز کردم و زمانزیادی را برای تمرین اختصاص دادم. البته اگر به یاد داشته باشید گاهی اوقات درکنسرتهای گروه آریان، پرکاشن هم مینواختم اما باید بگویم علاقه من به موسیقی ازجایی آغاز شد که به دنبال آرامش بودم؛ موسیقی به من آرامش لذتبخشی میدهد و تاثیرعجیبی بر روحیه ام میگذارد.
5-چرا رشته مکانیک رو انتخاب کردید؟و از دوران محصلی مختصر بگیو محمد رضا>>
میخواستم دندان پزشک شوم، مکانیکشدم!
از بچگی به فکر درس ومشق و در کنار آن، موسیقی و البته ورزش به ویژه شنا و اسکی بودم. در دهه 60 پدرم درمقطعی سرپرست باشگاه پاس بود و به همین دلیل، من هم با او به تمرینات تیم پاسمیرفتم. ضمن اینکه در محله اندیشه تهران حوالی خیابان شریعتی بزرگ شدم. آن زمانمشغولیت ذهنی من تنها درس بود و ورزش میکردم. یعنی وضعیت خانوادگی مان اینطور اقتضامیکرد؛ از آن دست بچه هایی بودم که درس و مشق برایم اولویت داشت، پدرم علاقه داشت دررشته تحصیلی خودش مکانیک، تحصیلاتم را ادامه بدهم اما من عاشق دندانپزشکی بودم. درمدرسه جزو بچه های درسخوان بودم، پیش از دیپلم، چند بار در کنکور شرکت کردم و در 2رشته مترجمی زبان و مهندسی مکانیک شاخه سیالات قبول شدم. آن زمان رشته ریاضیمیخواندم اما سال آخر دبیرستان تغییر رشته دادم و به رشته تجربی رفتم تا در کنکورتجربی شرکت کنم و بتوانم در دندانپزشکی قبول شوم ولی آن سال مصادف شد با تغییرساختار آموزشی و ضرایب خاصی که درنظر گرفتند، به همین دلیل نتوانستم در رشتهدندانپزشکی قبول شوم، به ناچار برگشتم به سراغ مهندسی مکانیک که یک سال قبل ازدیپلم قبول شده بودم، یعنی همان رشته ای که پدرم دوست داشت. سینما را دنبال میکردماما فکر نمیکردم روزی به این دنیا کشیده شوم؛ آن زمان از بازی مرحوم خسرو شکیباییبسیار خوشم می آمد، کم و بیش هم به سینما میرفتم اما نگاهم جدینبود.
-6-در مورد چهرتون چی؟

اشکالیدارد به خاطر چهرهام، سینمای ایران را متحول کردهام؟!
تهیه کننده ای نیست که دوست نداشته باشد تماشاگران را بهسالن سینما بکشاند، فکر نمیکنم اگر چنین مسئلهای البته با یک رویکرد مثبت اتفاقبیفتد، اشکالی داشته باشد! اگر نتیجه فروش فیلم است و این مسئله به چرخه اقتصادیسینمای ایران در شرایط حاضر کمک میکند، باید آن را به فال نیک گرفت، زیرا این سوداقتصادی میتواند بــه تولید فیلمهای جدید کمک کند، حال چه ایرادی دارد که من هم باتوجه به تواناییهایم که به قول منتقدان، به خاطر چهره ام است در چنین شرایطی کمک حالاقتصاد بیمار سینمای ایران برای فروش فیلمها باشم؟ به نظر شما این اشکالی دارد؟ آیاوقتی تهیه کننده از فروش میلیاردی فیلمهایی که من در آن بازی میکنم سود میبرد و آنرا با قیمت 500 میلیون تومان به رسانه های تصویری میفروشد، نباید به دستمزد بازیگرانو سایر عوامل فیلم که در تولید زحمت کشیده اند مبلغی اضافه کند؟ تهیهکننده با بازیگرتوافق میکند و هیچ اجباری در کار نیست. بسیار پیش آمده خودشان مبلغی پیشنهاد میکنندو میگویند ما این بودجه را برای تو کنار گذاشتهایم و این مبلغ الان هم آماده است. من تنها سالی یک فیلم کار میکنم و مثل بازیگران دیگر نیستم که همزمان در چندفیلمحضور داشته باشم. سینمای ما رشد اقتصادی داشته؛ تهیهکننده از افزایش قیمت بلیت نفعمیبرد و این سودسهم همه اهالی سینماست. فیلمی که فروش بالایی دارد، باید همه عواملبهخصوص افراد گروه
فنی و تدارکات که دوبرابر سایرین فعالیت میکنند از آن بهرهمندشوند. این پیشنهاد را همیشه و همهجا مطرح کردهام اما هیچوقت به
آن اهمیتی داده نشدهو همه فقط به سراغ حاشیهها میروند! متاسفانه گاهی دیده میشود بعضی برنامههایتلویزیونی به جای اینکه سینما را آنطور که هست تحلیل کنند و به بخشهای مهمتر ازجمله صحنه، گریم، لباس و... بپردازند، موضوع دستمزد را مطرح میکنند و فقط هم اشارهبه یک بازیگر خاص دارند و محکومش میکنند! بدون اینکه درنظر داشته باشند همین بازیگرتوانسته فیلم را به سوددهی برساند و علاوه بر جبران تمام هزینههای تولید، بازدهیکار را هم بالا ببرد.

این پیشبینیگلزار در مورد فیلم جدیدش قبل از اکران آن بوده است
مطمئن باشید «شیش و بش» با فروش 3میلیارد تومانی درتهران رکوردشکن خواهد بود. مردم برای تماشای این فیلم حداقل 3روز در نوبت خرید بلیتمیمانند! پس از گذشت یک هفته از نمایش فیلم، کسانی که در انتهای صف خرید بلیتهستند، باید اول صف را با دوربین شکاری ببینند! مردم در سالنهای سینما آنقدر خندهسر میدهند که لحظهای از این حالت خارج نمیشوند! دیالوگها و الفاظ این فیلم هیچلودگی و الفاظ جلفی ندارد و مطمئن باشید هیچ فیلمی توان رقابت با «شیش و بش» رانخواهد داشت.

7-شما ماشا الله تناسب اندام خوبی دارید.....چه کاری برای فرم بدنتون میکنید؟

برای فرم بدنم خیلی زحمتکشیدهام
اینکه چرا طنابزدن جزو ورزشهای روزانهام است، دلیل خاصی ندارد، جز چربیسوزی. روزانه 4هزاربار طنابمیزنم؛ این کار را در 40
 
ست 100 تایی انجام میدهم. 4 هزار به زبان آسان است امابسیار کار سختی است. طناب یکی از اجزا و وسایل اصلی من در مسافرتهایم است و هیچگاهحتی در سفرها هم از ورزش غافل نمیشوم. در ورزش کاملا جدیام، خب نتیجهاش هم داشتنبدنی سالم و زیباست که همانطور که گفتم ساده به دست نیامده و انصافا خیلی زحمتکشیدهام. همین دیروز فیلمی را در لپتاپم به دکتر ساسانی (مربیام) از اسکی یکورزشکار در یک پیست اسکی خارجی نشان دادم. او به خاطر مهارت آن اسکیباز گفت احتمالایکی از قهرمانان جهان است اما وقتی در پایان کار عینکم را از روی صورتم برداشتم،فهمید خودم بودم!


از شادابی خودم لذتمیبرم
ورزش بخش بزرگی اززندگی من را تشکیل میدهد. از وقتی یادم میآید ورزش کردهام؛ از 4 سالگی با اسکی شروعکردم، بعد والیبال
و بعد هم بدنسازی البته نه بهصورت مقطعی. مثلا اسکی را از 4سالگی شروع کردهام و حتی کارت مربیگریاش را هم دارم و از دوران طفولیت من را درپیستهای اسکی میشناسند، تا امروز هم مداوم ادامه دادهام، همینطور والیبال امابدنسازی را واقعا دوست دارم چون هم باعث شده بدنم همیشه متناسب و سالم باشد و هم چالاکی و شادابی خاصی به من داده که حین فیلمبرداری و سرصحنه های مختلف و برداشتهااز آن لذت میبرم. در واقع بدنسازی و متناسب بودن، علاوه بر سلامت، در تمام جنبه هایدیگر زندگی معمولی و کاری هم کمکم کرده و جا دارد از دوست عزیزم آقای دکتر ساسانی که در زمینه برنامه های ورزش و رژیمهای غذایی راهنمایی میکند تشکرکنم.


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
تبلیغات


::Theme By Pichack.Net::
بک لینک فا